Klantbeoordeling Holla Advocaten
1 februari 2022Valentijns Cappuccino
10 februari 2022Zarano Remote Service
Een unieke service van Zarano die niet alleen beter, sneller en efficiënter is maar ook een stuk duurzamer.
Wij van Zarano zijn elke dag opzoek naar manieren om onze service te verbeteren. Onze remote service is hier een mooi voorbeeld van. Met de techniek van nu en de klimaat problematiek in ons hoofd hebben wij een zeer efficiënte dienst aan ons serviceorgaan kunnen toevoegen.
Doormiddel van de Zarano Remote Service hebben wij service momenten bij de klant op locatie met 80% kunnen terugdringen. Dit betekent dat mogelijke problemen door onze software op afstand worden geconstateerd en zonder fysiek bezoek bij de klant kunnen worden verholpen. Deze unieke service is sneller, goedkoper en heel stuk milieuvriendelijker.
Door onze software hebben wij realtime inzicht in de status van de koffiemachine, wij kunnen zien waar de storing is ontstaan en kunnen de machine realtime bedienen. In 80% van de gevallen zijn problemen te verhelpen door onze helpdesk experts, met hulp van onze experts ben je stapsgewijs weer snel up and running. In de laatste 20% van de gevallen komt er een servicemonteur langs om het probleem te verhelpen.
De Remote Service is niet alleen ontwikkeld om problemen op te lossen maar heeft ook een functionele toepassing. Zo kunnen wij op afstand smaak aanpassingen doorvoeren, extra recepten toevoegen, updates uitvoeren, media streamen (foto & video), schoonmaaktijden aanpassen en nog veel meer.
Wij gaan er natuurlijk niet vanuit dat er veel storingen zullen ontstaan maar wij vinden het wel heel belangrijk als er een probleem zich voor doet dat wij deze zo snel en efficiënt mogelijke kunnen oplossen. De Zarano Remote Service is hierin uniek en een